スポンサーサイト


尋日發左個幾好笑ge夢....
其實個content係唔好笑....
只係知道根本唔會發生就會覺得好好笑..
因為完全唔make sense

一開始係俾人攪大左個肚....
至於個經手人竟然係ryo....
我同kui講,其實可以唔要ga wor....
唔一定要為左個肚而一齊....
不過ryo又變左我老公wor....
中間有度係傾酒席....好好笑lor....
唔係日本料理,係中餐...
ryo係講中文ga....
不過我個夢到最尾個BB都未出世....
同埋我發現我老公出面有第二個女人....

個劇情好reasonable...
唯一唔reasonable就係d人物lor
不過事實證明,
我發夢都要錦戸亮做我老公.....哈哈
スポンサーサイト

Comment

haha~~
我好鍾意你個夢~
果然我地真係講得太多~~
攪到你發夢都要錦戸亮做你老公~~
仲要比kui攪大埋個肚~
真係超攪笑~
aiya~你應該快d擺酒ma~
到時我老公都黎飲,咁我咪會見到kui囉~~

如果錦戸亮真係做左我老公,
我想我會死...
係擔心死....
要知道kui出面真係會有好多女人...哈哈

haha~~~
咁我相信佢同得你一齊,
佢應該對你一條心ge
不過如果錦戶亮真係你老公,
我一定會成日黎探你,
然後再威迫利誘你老公幫我,
等我可以埋阿pi身~~hoho
Secre

プロフィール

桜葉

Author:桜葉
由来:中学5年とき、嵐の櫻井君と相葉君が好きになって、この名前を取った。
ジャニース歴:2000年1月から
好きだと好きだったジャニース:堂本剛、櫻井翔、相葉雅紀、タッキー、亀梨和也、内博貴、錦戸亮

最近の記事

最近のコメント

最近のトラックバック

月別アーカイブ

カテゴリー

ジャニーズ最新情報

ブロとも申請フォーム

占い

【ハンゲーム】ゲームパックブログパーツ

ブログ内検索

リンク

